Uppdatering

Det har hänt en del på sistone. Lyckades bli neutropen (superdåliga värden) trots dom där jäkla benmärgssprutorna. Så den här gången ska jag få sprutorna i fler dagar, ännu mera smärtor! På grund av att jag blev neutropen lyckades jag även dra på mig någon slags infektion och feber, så det blev några dagar på onkologen efter ännu ett besök på akuten. Min första feber på ca tio år faktiskt. Fick inte lov att få mina cellgifter då heller, så det är andra gången dom blir strukna. Men det är bara att acceptera att inget blir som man tänkt sig.
 
Nu sitter jag här i Stockholm igen, i samma gamla rum. Lyckades dra på mig en allergisk reaktion igår igen. Jouren igår var osäker, så dröjde hundra år att få medicinen. Men avdelningsdoktorn sa idag att nu är det ganska säkert en allergisk reaktion, så han har lagt in medicineringen i ordinationerna. Har inte så mycket mer än så att säga just nu. Tröttheten börjar ta sitt grepp om mig igen och den är tung nog.
 

Kommentarer
Postat av: Pels nöff

<3<3<3hjärta hjärta hjärta!!!

2014-01-21 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0