Magnetröntgen

Började dagen med att pappa fick lyfta mig till soffan för att benen inte bar på grund av smärtor. Sen var det dags att bege sig ner till lasarettet där skallröntgen väntade. Min neurolog ville att jag ska göra en på grund av min huvudvärksproblematik. Mest troligen har jag en blandning mellan hortons och kraftig migrän, men eftersom jag har en cancerdiagnos vill man kolla att allt står rätt till. På sätt och vis känns det lite som att sitta där i väntrummet den 25 juni igen, men samtidigt är det som att jag inte har någon kraft kvar att bry mig. Ge mig bara svaret och lite lycka, snälla. 

Annars är jag hemskt trött på kortisonsvullnaden och att ständigt vara förföljd av den här extrema svagheten och tröttheten. För att inte tala om tinnitusen som bara blir värre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0