Dag fem cykel två

Kroppen är trött efter fem dagars slit och gift, som tur är bär det av hemåt imorgon. Tills dess ska jag tillåta mig själv att vara ett med tröttheten. 

Lymfterapeuten kom idag som jag bett om, det var skönt. Hon var väldigt duktig, tog mig på allvar och var väldigt konkret. Hon tog mått och bestämde att jag ska få speciella kompressionsbyxor eftersom jag har lymfvätska som står i ena låret. Om det är ett lymfödem eller inte är dock svårt att säga. 

Hon skrattade iallafall inte alls åt mig som doktorn gjorde. Det är så svårt det där, att man känner av minsta sinnesförändring hos människor och att det bara går rakt in. Det finns inget stopp.

 Imorgon bär det som sagt av hemåt igen, kunde inte längta mer. Dessutom väntar nycklar till lägenheten hemma. Hemma klingar så fint i öronen, hemma hemma hemma. 

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh maja! Du är en riktig kämpe ! Jag hoppas o håller tummarna hårt för att det ska gå mot det bättre för dig nu! Jag sörjer med dig i det du skrev om fertilitetsfrågan, jag bär själv på den rädslan till o från.
Kommer du till Gotland? Eller bor du på fastlandet nu?
Många Kramar
Lisa Stjernström

2014-01-03 @ 21:39:37
URL: http://www.redcanine.weebly.com
Postat av: Kevin Edwards

Hej Maja.

Kämpa järnet, detta klarar du!!

Mhv kevin

2014-01-04 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0