Veckan som varit

Tankte borja med en harlig sak som hande for nagra dagar sedan. Jag och Julia skulle aka hem och gar den lilla vagen fran barnhemmet till stora vagen. Nar vi kommit halvvags ser vi att en trotro stannar langt fram pa stora vagen, den borjar backa och vi undrar vad tusan den gor. Vi ser att det star en bil och tva manniskor lite langre upp och tanker att dom kanske backar till den. Men ack sa fel vi hade, den backade till oss! Dom vet formodligen runt vilken tid vi brukar komma och holl darfor utkik efter oss och sag oss. Sant blir man sa himla glad av!

Igar hade vi kalas pa barnhemmet som Julias pojkvan och hans nara och kara har sponsrat till. Barnen var sa himla glada, till och med dom vuxna var glada. Sa roligt att se! Pa mandag ska vi kopa lakan for dom pengarna som ar over av Alex pengar, samt kopa myggnat till alla barnen av pengar som min mor samlat ihop. Tycker det ar riktigt roligt att sa manga vill vara med och hjalpa till, stort tack till er alla! Ni ska veta att pengarna gor stor nytta och att barnen blir riktigt glada, det kan jag lova er!

Idag stadade jag och Julia barnens toaletter, sa javla vidrigt att jag dog lite grann inombords. Det ar verkligen bajs overallt, pa sitsarna, pa golvet, i toan, runt toan, osv osv. Jakla tur att man inte radd for att bli lite skitig langre, man bryr sig verkligen inte, fast det dar var fasiken pa gransen.....

Kanns skont att jag borjar kanna mig lite "klar" har, aven om jag inte alls vill lamna barnen. Bara tanken pa att lamna dom ar hemsk nog. Dom fragar varje dag "Last day today?" "Tomorrow you go?"
Det har varit sa himla roligt att lara kanna barnen pa djupet och att ha fatt se hur otroligt mycket dom har utvecklats. Jag tror iallafall att vi har gjort en liten skillnad har. Augustina har till exempel sagt till mig tva ganger idag att hon behovt ga pa toa, med gester dock. Hon har inte kissat eller bajsat pa sig en enda gang idag, sa himla stolt ar jag!



Imorgon drar vi till Cape for sista gangen. Cecilia aker hem redan imorgon och Idun drar direkt ifran Cape pa sondag. Nasta lordag vantar norr for mig och Julia och dagen dar innan blir troligtvis en av dom jobbigaste nagonsin.


Kommentarer
Postat av: erica

gud vad bra det med augustina :D i slutet frågade jag henne med jämna mellanrum om hon ville gå på toaletten, och då kissade hon inte heller på sig :D hon är så himlasöt.. pussa alla från mig.

2012-03-05 @ 20:09:29
URL: http://thisiserica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0