Torsdagstankar

Jag tror jag kommer ga itu av saknad efter barnen nar jag kommer hem, helt seriost. Dom ar sa underbara, sarskilt nu nar vi varit dar ett tag och man ser varje individ och vad som ar speciellt for just den. Nar man borjat lara sig hur dom fungerar och hur man ska behandla dom. Alskar nar barnen springer fram och ger en varldens kram eller somnar i ens kna. Finns inget battre an nar 9ariga Obed satter sig ner bredvid en och lagger armen om en och sedan ger en varldens leende! Eller nar man bar George och han lagger armarna om en, kniper om ens kropp med armar och ben och lagger huvudet pa ens axel. Det ar verkligen obeskrivlig lycka. Eller nar jag sa "how are you" till ett av barnen haromdagen och istallet sa svarade lille Stephan "Im fine", forsta gangen jag hort honom saga det! Var lilla bebis kommer snart inte vara sa mycket till bebis.
Sen ar det sa himla roligt nar man for hora att vi faktiskt kan gora nagon skillnad rent "psykiskt" for barnen ocksa; Felicia berattade idag att George och Georgina alltid grat forut men sen vi kommit gar de bara runt och ler. Tank att det kan vara sa.

Jaja, far sluta vara sentimental och kanslosam nu.
Idag spikade vi upp mosquitonatspinnar i sista rummet, sa nu kan alla barnen ha mosquitonat! Tror Seth och Felicia blev lite imponerade av att vi tjejer ar sa handiga! Nasta projekt blir att spika upp skohyllor, som det ar nu sa ligger barnens skor overallt. Omojligt att hitta. Vi maste gora det trevliga arbetet att stada barnens toalett ocksa, yummie! Verkligen vidrigt, men det kan inte se ut som det gor nu.

Fick reda pa att det kommer tva nya tjejer nasta vecka som ska stanna i tva veckor och sen kommer det tva tjejer och en kille i borjan pa mars som ska stanna i en manad. Roligt!

I helgen aker vi till Cape coast igen for att fa lite farg, ata upp oss, shoppa och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0