Tusen pilar

Inatt var ingen bra natt. Inatt såg jag en doktor komma med min hjärna i sin hand, han klämde försiktigt med sina fingrar på ett ställe och där satt en stor tumör. Några timmar senare hittade dom en stor tumör i min mage och dom skar upp hela mig utan att först söva mig. Allt var köttigt och blodigt. Efter det råkade jag gå i vägen för min pojkvän så att jag av misstag träffades av en pil från hans armborst. Imorse var jag glad att allt det där inte var på riktigt, men ändå sitter ångesten i. Jag har varit så upptagen med att hitta tillbaka till orken att jag inte hunnit tänka så mycket på att den här återhämtningstiden kanske är till låns, kanske tar den snart slut. Eller kanske har jag bara förträngt det. Oavsett vad så träffade det mig likt tusen pilar mot kroppen och det kan till skillnad från drömmarna vara verklighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0